Zwroty i reklamacje

1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać opis poprzez przesłanie pocztą elektroniczną na adres kontakt@veb.sklep.pl lub odesłać na adres: PHU Dywanex Ewelina Kowalik przy ulicy Starodomaszowska 30/47, Kielce kod pocztowy 25-315.
2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia przesyłki do klienta, od daty potwierdzenia nadania zwrotu, np. stempla pocztowego. 
3. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 
4. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków sprzedawcy względem klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

ZWROT
1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: PHU Dywanex Ewelina Kowalik przy ulicy Starodomaszowska 30/47, Kielce kod pocztowy 25-315.
2. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
4. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku zamówień opłaconych przelewem zwykłym zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.

WYMIANA
1. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

REKLAMACJA
1  Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.
2  Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: PHU Dywanex Ewelina Kowalik przy ulicy Starodomaszowska 30/47, Kielce kod pocztowy 25-315.
3 Koszty wysyłek ponosi kupujący.
4 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej reklamacji. (Wraz z informacją, iż zwrot produktu ma być rozpatrzony w trybie reklamacji) Opis zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia.  Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ

  • Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.
  • Wybarwienie (zafarbowanie) towaru lub fason (rozmiar, dopasowanie odzieży).
  • Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy guziki a także elementy zdobień np.: cekiny, ćwieki itp.
  • Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu.
  • Pęknięcia nadruków.
  • Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.) – polegają natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.