Pomoc

Najczęstsze pytania, dotyczące zakupów w Vintage Eweline Bazaar

ZAKŁADANIE, LOGOWANIE I OBSŁUGA KONTA UŻYTKOWNIKA

  • Chcę założyć konto w sklepie. Jak mogę to zrobić?
    Wypełnij odpowiedni formularz. Znajdziesz go klikając w przycisk „Nie masz konta? Zarejestruj się”, który zlokalizowany jest pod oknem logowania na podstronie https://www.veb.sklep.pl/moje-konto/
  • Rejestracja konta – czy muszę za nią zapłacić?
    Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i darmowa.
  • Gdzie zaloguję się do mojego konta?
    Na podstronie logowania – https://www.veb.sklep.pl/moje-konto/
  • Nie pamiętam hasła. Jak je przypomnieć?
    Podaj swój e-mail na podstronie https://www.veb.sklep.pl/moje-konto/lost-password/, a otrzymasz wiadomość z nowym hasłem.
  • Co zyskam, kiedy założę konto użytkownika?
    Łatwiejsze zakupy (automatyczne wypełnienie danych), szybki podgląd statusu zamówienia, wgląd do historii zakupów oraz podgląd ulubionych.
  • Czy możliwe są zakupy bez rejestracji?
    Tak. Nie musisz posiadać konta użytkownika w naszym sklepie, aby złożyć zamówienie. 

PRODUKTY, NOWE KOLEKCJE

  • Towar, który chcę zamówić ma status „NIEDOSTĘPNY”. Czy mogę go kupić?
    Produkt obecnie nie jest dostępny w naszej ofercie. Jest jednak duża szansa, że niebawem znów powróci do sprzedaży.
  • W jaki sposób najłatwiej dodać produkt do „Ulubionych” i przejrzeć listę zapisanych towarów?
    Produkt możesz dodać do lista życzeń (https://www.veb.sklep.pl/lista-zyczen/) klikając na napis „Dodaj do ulubionych” (znajduje się obok przycisku„Dodaj do koszyka”). Listę można przejrzeć, klikając symbol serca, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.
  • Gdzie znajdę informacje o produkcie?
    Wszystkie informacje o produkcie znajdują się w zakładce „OPIS”. 
  • Kiedy pojawiają się nowe kolekcje na stronie?
    Nowe kolekcje wprowadzane są mniej więcej 2 razy w tygodniu. O wszystkich nowych kolekcjach informujemy na naszym facebook’owym profilu: facebook/zdobycze oraz instagramie: @vintage_eweline_bazaar

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI ZA ZAKUPY

  • Gdzie znajdę dokument potwierdzający zakup?
    Paragon lub fakturę prześlemy na adres e-mail podany podczas finalizacji zamówienia lub w paczce z wysłanym produktem.
  • Jakie opcje płatności dostępne są w Vintage Eweline Bazaar?
    Zamówienie można opłacić zwykłym przelewem albo za pośrednictwem – Cashbill. – przelew online, blik, większość banków.
    Po jakim czasie od złożenia zamówienia można dokonać płatności?
    Przy wyborze płatności Cashbill lub blik płatności należy dokonać natychmiastowo podczas finalizacji zamówienia. Zamówienia nieopłacone z wyborem płatności zostaną anulowane w terminie do 2 dni.Przy wyborze płatności przelewem zwykłym zamówienie należy opłacić maksymalnie do 2 dni od daty jego złożenia. Po ustawowym terminie oczekiwania na wpłatę zamówienie zostanie anulowane. 
  • Co w przypadku nieopłacenia zamówienia poprzez platformę Cashbill?
    W przypadku braku możliwości opłacenia zamówienia poprzez platformę Cashbill należy złożyć nowe, niezależne zamówienie.
  • Czy jest możliwa zmiana formy płatności po złożeniu zamówienia?
    Zmiana formy płatności nie jest możliwa. Możliwość wyboru formy płatności jest wyłącznie podczas finalizacji zamówienia. 

DOSTAWA PACZEK DO KLIENTÓW

  • Gdzie mogę śledzić status zamówienia?
    O statusie zamówienia poinformujemy Cię w wiadomości mailowej. Możesz śledzić go także w obrębie konta klienta.
  • Ile trwa realizacja zamówienia? 
    Czas realizacji zamówień wynosi do 5 dni roboczych.
  • Czy w Vintage Eweline Bazaar mogę korzystać z darmowej dostawy?
    Oczywiście. Darmowa dostawa jest dostępna do zamówień powyżej 249 PLN na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 
  • Kto dostarczy moją paczkę?
    Zamówienia przesyłamy do paczkomatów InPost. Współpracujemy również z kurierami InPost. Przesyłki nadajemy również z wykorzystaniem firm kurierskich DHL/GLS/DPD. 
  • Czy paczki z butiku są dostarczane za granicę?
    Nie.  
  • Z kim skontaktować się, jeżeli opakowanie w którym został dostarczony towar było uszkodzone?
    Prosimy złożyć reklamację w firmie kurierskiej.
  • Co w przypadku nieodebrania przesyłki kurierskiej z zamówieniem?
    Jeśli z jakiegoś powodu przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta – zostanie ona zwrócona do nadawcy, czyli na adres sklepu. W momencie otworzenia przesyłki przez dział zwrotów i reklamacji zostanie wysłany e-mail z zapytaniem czy klient życzy sobie ponownej wysyłki za ponowną opłatą czy też zwrotu środków pomniejszonego o kwotę zwrotu do nadawcy.
  • Co w przypadku otrzymania niepoprawnego zamówienia?
    Prosimy odesłać do nas odzież w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W paczce należy umieścić poprawnie wypełniony dokument zwrotu. W formularzu proszę umieścić powód odesłania zamówienia oraz informację, jakie są Pani oczekiwania – zwrot środków czy wymiana na poprawny produkt. Błędnie wysłaną odzież należy odesłać poprzez www.szybkiezwroty.pl. Wszystkie niezbędne informacje znajdzie Pani na naszej stronie internetowej w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR? SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE REKLAMACJI

  • Gdzie przesłać dokument reklamacji/zwrotu?
    Prosimy dostarczyć go na adres e-mail: kontakt@veb.sklep.pl lub przesłać pocztą na adres: PHU Dywanex Ewelina Kowalik przy ulicy Starodomaszowska 30/47, Kielce kod pocztowy 25-315. Prosimy również o przesłanie do nas zwracanego lub reklamowanego towaru.
  • Jaki jest termin na wykonanie zwrotu?
    Czas na realizację zwrotu wynosi do 14 dni od daty doręczenia zamówienia do klienta.
  • Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
    Klient.
  • Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji i zwrot środków?
    Rozpatrzenie reklamacji trwa nie dłużej niż 14 dni roboczych. Tyle samo czasu mamy na zwrot środków. Możemy jednak zapewnić, że wszystko robimy w możliwie najkrótszych terminach.

POZOSTAŁE