Pomoc
Najczęstsze pytania, dotyczące zakupów w Vintage Eweline Bazaar
ZAKŁADANIE, LOGOWANIE I OBSŁUGA KONTA UŻYTKOWNIKA
- Chcę założyć konto w sklepie. Jak mogę to zrobić?
Wypełnij odpowiedni formularz. Znajdziesz go klikając w przycisk „Nie masz konta? Zarejestruj się”, który zlokalizowany jest pod oknem logowania na podstronie https://www.veb.sklep.pl/moje-konto/ - Rejestracja konta – czy muszę za nią zapłacić?
Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i darmowa. - Gdzie zaloguję się do mojego konta?
Na podstronie logowania – https://www.veb.sklep.pl/moje-konto/ - Nie pamiętam hasła. Jak je przypomnieć?
Podaj swój e-mail na podstronie https://www.veb.sklep.pl/moje-konto/lost-password/, a otrzymasz wiadomość z nowym hasłem. - Co zyskam, kiedy założę konto użytkownika?
Łatwiejsze zakupy (automatyczne wypełnienie danych), szybki podgląd statusu zamówienia, wgląd do historii zakupów oraz podgląd ulubionych. - Czy możliwe są zakupy bez rejestracji?
Tak. Nie musisz posiadać konta użytkownika w naszym sklepie, aby złożyć zamówienie.
PRODUKTY, NOWE KOLEKCJE
- Towar, który chcę zamówić ma status „NIEDOSTĘPNY”. Czy mogę go kupić?
Produkt obecnie nie jest dostępny w naszej ofercie. Jest jednak duża szansa, że niebawem znów powróci do sprzedaży. - W jaki sposób najłatwiej dodać produkt do „Ulubionych” i przejrzeć listę zapisanych towarów?
Produkt możesz dodać do lista życzeń (https://www.veb.sklep.pl/lista-zyczen/) klikając na napis „Dodaj do ulubionych” (znajduje się obok przycisku„Dodaj do koszyka”). Listę można przejrzeć, klikając symbol serca, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu. - Gdzie znajdę informacje o produkcie?
Wszystkie informacje o produkcie znajdują się w zakładce „OPIS”. - Kiedy pojawiają się nowe kolekcje na stronie?
Nowe kolekcje wprowadzane są mniej więcej 2 razy w tygodniu. O wszystkich nowych kolekcjach informujemy na naszym facebook’owym profilu: facebook/zdobycze oraz instagramie: @vintage_eweline_bazaar
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI ZA ZAKUPY
- Gdzie znajdę dokument potwierdzający zakup?
Paragon lub fakturę prześlemy na adres e-mail podany podczas finalizacji zamówienia lub w paczce z wysłanym produktem. - Jakie opcje płatności dostępne są w Vintage Eweline Bazaar?
Zamówienie można opłacić zwykłym przelewem albo za pośrednictwem – Cashbill. – przelew online, blik, większość banków.
Po jakim czasie od złożenia zamówienia można dokonać płatności?
Przy wyborze płatności Cashbill lub blik płatności należy dokonać natychmiastowo podczas finalizacji zamówienia. Zamówienia nieopłacone z wyborem płatności zostaną anulowane w terminie do 2 dni.Przy wyborze płatności przelewem zwykłym zamówienie należy opłacić maksymalnie do 2 dni od daty jego złożenia. Po ustawowym terminie oczekiwania na wpłatę zamówienie zostanie anulowane. - Co w przypadku nieopłacenia zamówienia poprzez platformę Cashbill?
W przypadku braku możliwości opłacenia zamówienia poprzez platformę Cashbill należy złożyć nowe, niezależne zamówienie. - Czy jest możliwa zmiana formy płatności po złożeniu zamówienia?
Zmiana formy płatności nie jest możliwa. Możliwość wyboru formy płatności jest wyłącznie podczas finalizacji zamówienia.
DOSTAWA PACZEK DO KLIENTÓW
- Gdzie mogę śledzić status zamówienia?
O statusie zamówienia poinformujemy Cię w wiadomości mailowej. Możesz śledzić go także w obrębie konta klienta. - Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówień wynosi do 5 dni roboczych. - Czy w Vintage Eweline Bazaar mogę korzystać z darmowej dostawy?
Oczywiście. Darmowa dostawa jest dostępna do zamówień powyżej 249 PLN na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. - Kto dostarczy moją paczkę?
Zamówienia przesyłamy do paczkomatów InPost. Współpracujemy również z kurierami InPost. Przesyłki nadajemy również z wykorzystaniem firm kurierskich DHL/GLS/DPD. - Czy paczki z butiku są dostarczane za granicę?
Nie. - Z kim skontaktować się, jeżeli opakowanie w którym został dostarczony towar było uszkodzone?
Prosimy złożyć reklamację w firmie kurierskiej. - Co w przypadku nieodebrania przesyłki kurierskiej z zamówieniem?
Jeśli z jakiegoś powodu przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta – zostanie ona zwrócona do nadawcy, czyli na adres sklepu. W momencie otworzenia przesyłki przez dział zwrotów i reklamacji zostanie wysłany e-mail z zapytaniem czy klient życzy sobie ponownej wysyłki za ponowną opłatą czy też zwrotu środków pomniejszonego o kwotę zwrotu do nadawcy. - Co w przypadku otrzymania niepoprawnego zamówienia?
Prosimy odesłać do nas odzież w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W paczce należy umieścić poprawnie wypełniony dokument zwrotu. W formularzu proszę umieścić powód odesłania zamówienia oraz informację, jakie są Pani oczekiwania – zwrot środków czy wymiana na poprawny produkt. Błędnie wysłaną odzież należy odesłać poprzez www.szybkiezwroty.pl. Wszystkie niezbędne informacje znajdzie Pani na naszej stronie internetowej w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR? SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE REKLAMACJI
- Gdzie przesłać dokument reklamacji/zwrotu?
Prosimy dostarczyć go na adres e-mail: kontakt@veb.sklep.pl lub przesłać pocztą na adres: PHU Dywanex Ewelina Kowalik przy ulicy Starodomaszowska 30/47, Kielce kod pocztowy 25-315. Prosimy również o przesłanie do nas zwracanego lub reklamowanego towaru. - Jaki jest termin na wykonanie zwrotu?
Czas na realizację zwrotu wynosi do 14 dni od daty doręczenia zamówienia do klienta. - Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Klient. - Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji i zwrot środków?
Rozpatrzenie reklamacji trwa nie dłużej niż 14 dni roboczych. Tyle samo czasu mamy na zwrot środków. Możemy jednak zapewnić, że wszystko robimy w możliwie najkrótszych terminach.
POZOSTAŁE
- Jak skontaktować się z Vintage Eweline Bazaar?
Biuro obsługi klienta
Napisz do nas – kontakt@veb.sklep.pl
Zadzwoń do nas – 669 664 881